OMG drama

Hej.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har varit en tuff vecka och det är allmän kaos både runt om en och i skallen. Dom som behöver veta i detalj vad som hänt vet redan, men det är väl bara en tidsfråga innan hela världen vet. Nu för tiden är det svårt att lita på folk. Tillbringar mina dagar på jobbet, med Madde, Jimmy och även hos Mamma (där jag bor igen). Så glad att jag har er som ställer upp, min älskade Anna också såklart!!

Igår var jag på trafikskolan och körde. Har valt att köra automat eftersom det är enkelt och jag i framtiden vill ha en automatbil. Madde satt i bak då jag körde och vi överlevde allihopa ;) Gick från nivå 1 till 5! Efter det så gick vi till Napoleon och åt en bit mat, jag tog en cider också :) mys! Madde kommer hit om ett tag och ikväll hämtar Annelie oss så åker vi till Ockelbo, sen blir det nog en sväng in till Gävle för mig och Madde!

Justja, någon som vill köpa min bil? Eller vet någon som vill? Den ligger ute på blocket. En Saab 9-3, 2.0 motor och 200 hästar, 08. Säg till!

Trackback