Måndag

Hejsan!

I lördagskväll åkte jag på jordens migränanfall :( Somnade runt 02.30 så jag var hemma från jobbet igår. Jag och Rolf hämtade alla mina saker utom kättys hem till Mami sen tvättade vi min bil in-och utvändigt. Det behövdes ju kan man säga .. Tog väl lite över 2 timmar. Men nu så står den på Rolf uppfart och glänser, åk och kolla ;) Ni kan ju ringa mig för adressen.

Nåväl, Mamma och jag myste igårkväll framför massa "Skilda världar" och sen somnade vi kl 23 tror jag. Var även till Denise på en kvällscigg innan :)

Gick upp för ca 30 minuter sen, tar ett morgonbloss på en helt okej varm balkong :) Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig sen dra till Denise och snylta kaffe innan mitt tåg går till Gävle 11.28. Ska först träffa älsklings-Madde sen bästa-Anna för lunch. Efter det ska jag till frissan 13.30 :D Bild kommer!

Trackback