Lööördag

Tillbringar min lördag at Mamas place med mina kittys :) Ringde min blivande hyresvärd idag också för att skynda på lite - hoppas! Längtar verkligen till att få bo ensam med Hjördis och Hilda, få inreda och greja. Åh vad kul det ska bli :D Fick jag bilen såld nu också skulle livet leka ordentligt, men har jag tur så löser det sig till veckan också. Har i alla fall lärt mig en ordentlig läxa, aldrig mer köpa något åt någon annan på krita! Ingen människa, speciellt ingen kille, är värd att få så mycket ;b 

Sökt jobb inom Landstinget gjorde jag här om dagen, även om jag ska fortsätta på mitt älskade jobb jag har nu. Det är bara timvik på sjukhuset också, men ju mer jobb man kan få desto bättre :) Jag njuter verkligen av att jobba! Skulle bli knäpp om jag inte hade något, sen så uppskattar man ju ledigheten mer också. 

Fick ett samtal av min älskade syster inatt då dom hade landat i Sverige igen :) Tänk att hon varit i mitt paradis - Marmaris <3 Jag sov då hon ringde så minns inte så mycket av vad hon sa, men väntar ivrigt på att hon ska ringa igen då hon vaknat. Åker nog upp dit i veckan, så jag får pussa på henne, Ella och Mejja! <3




Kommentarer
Postat av: Jm

Grym

2012-09-23 @ 19:26:59
URL: http://www.turne.cjml.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback