Kalas

Hejsan!

I morse strax före halv 8 kom syrran och Cajsa ner och väckte mig, sen gick vi in till Ella och sjöng "Ja må hon leva". Lilltjejen sa till oss: "Neje, jag är trött" också vände hon på sig ;p Haha, men då vi lockade med paket så flög hon upp! Tog en massa bilder som jag lägger in senare.

Annars idag då? Jag och syrran har städat ihop lite och jag och Ella har gjort armband. Hon fick sånt pyssel av mig i present så jag har ett, hon och syrran har också ett varsitt - så fint så ;) Ska alltid ha mitt på, det står nämligen Ella på det. Snart är det väl dags för lunch, sen ska jag duscha och fixa mig innan Mamma, Rolf, mormor och morfar kommer upp. Sen blir det barnkalas! Enda jag inte gillar med det är ballonger, eftersom jag är så löjligt skotträdd (törs inte ett slå av en skumpa-kork ;b). Jag och Mamma brukar hjälpas åt och gömma undan alla ballonger så vi slipper dom ;) haha!

Har även ringt till Ockelbo Gårdar, har stått i kö sen juni så jag borde kunna få lägenheten jag vill ha. Berättade även hur grundlurad jag blev av dom förra och att det var lite panik. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback