After work

Tjingen!

Dåså har mann gjort ett jobbpass idag med :) När jag slutade kl 16.00 gick jag hem direkt och sen dess har jag tvättat, plockat och lagt i ordning alla räkningar. Blir en tuff månad men tur är att man får bra lön :) Blev lite ändringar i schemat också. Ska vara ledig på torsdag och jobba delad på lördag med, bra det för då får jag 21 timmars helg-OB ;b Och sammanlagt 141,75 timmar - kung!

Nu ska jag snart äta med älskade Mami, sen ska jag invänta Annelie. Hon slutar jobbet snart sen ska vi ta en powerwalk runt Östby (5km). Blir nog skönt om man klär på sig ordentligt, blåser ju kallt som fan :o När vi gjort det blir det en dusch sen ska jag plugga körkortsteori! Hoppas jag får bättre resultat än förra, 49/70 - men det var första gången också ;) 

idag kör jag med pieceofnorway <3 ohyeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback