Hillo

Nu längtar jag efter flytten alltså .. Klart jag trivs hos min älskade Mamma, men fy fan vad skönt att vara helt ensam - bara jag och katterna. Längtar efter att sitta vid köksbordet och ta en kopp kaffe på morgonen, spela massa musik, laga mat (som jag vanligtvis avskyr). allt, allt, allt! 

Har varit ledig från jobb igår och idag, men som sagt - jag har att göra ändå. Idag har jag pluggat körkortsteori, sen åkte jag in till Sandviken och körde. Då jag var klar träffade jag älskade Bella en sväng innan bussen gick hem kl 16.20. Sen dess har jag gjort mat och matlåda, nu ska jag börja städa och sen plugga igen. GE MIG EN HELT LEDIG DAG TACK! Meeen det är som det är. Förhoppningsvis får jag mer jobb också, söker 1 varje dag typ, haha. Min önskan är att jobba 7 dagar i veckan ;b Och varför? Jo, för att betala av mina krediter som jag handlat kläder osv på. Har kommit till insikt och märkt att det är mycket roligare att handla i butik och betala direkt. Bättre sent än aldrig ;) Ah, får jag ett till jobb skulle det underlätta och gå mycket snabbare! Håller tummar och tår :)

I morgon och på fredag är det jobb igen :) Sen är jag ledig i helgen, vad jag vet. Har bett om att få jobba så får se. Puh, nä nu lär jag sätta igång här, men först en cigg ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback