Huh ledig?

Tjena!

Idag jobbade jag från 7 till 15, sen gick jag upp på byn och tog bussen till Sandviken för att köra. Första gången i mörkerkörning, vad hade jag oroat mig för? Piece of cake! Har inte långt kvar till uppkörningen nu sa hon jag körde med idag, kul :) Jag ska köra på onsdag sen tyckte hon att jag skulle ta en paus (eftersom jag kan köra) och satsa helt på teorin. Det går ju sådär med den, inte lika kul som att köra ;b Men jag ska följa hennes råd och redan i morgon ska jag sätta igång och plugga utav bara helvete!

Är ju som sagt ledig i morgon, känns knepigt. Har jobbat sen i måndags och sen ska jag ju jobba lördag, söndag och måndag. Så jag gick till Vikarieförmedlingen idag och bad om att få jobba kväll i morgon, men icke ;b Måste tydligen ha dygnsvila .. Jaja. Kommer ha fullt upp i morgon i alla fall. Ska ju plugga och måla klart hallen som jag gick lös på ikväll. Skönt att den fula porr-röda färgen försvinner! På kvällen ska jag hem till Rolf och äta med han och Mamma, ska bli så himla mysigt <3

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Prison Break heeeela kvällen! :D

Trackback