Vilken dag!

Hej!

Ah shit vilken dag det var igår alltså. På dagen höll ju jag på att städa sen kom Bella hit så började vi dricka lite, sen bjöd jag henne på en godis - SOM INNEHÖLL NÖTTER! Snacka om att vi båda var totalt blåsta, eftersom hon är nötallergiker. Till en början kände hon inget men inom loppet av 30 minuter var det betydligt sämre. Grannen fick köre hem Bella till sig så hon fick hämta sin adrenalinspruta, som jag sen gav till henne. Vilket var helt onödigt och meningslöst då den var 1 år gammal. Så då var det inget annat än att jag fick ringa 112 och larma på ambulans. 

Dom kom ganska snabbt och vid det laget satt grannen här med sin dotter, och hennes pojkvän, även Robban kom eftersom han var tvungen att ta hand om Sallie för K jobbade och jag skulle ju följa med i ambulansen. Vi körde mellan 180-200 hela vägen in till akuten i Gävle med blåljus och sirener. Jag satt fram och jag var så orolig över Bella, telefonen ringde sig varm eftersom Bellas pojkvän var sjukt orolig. Hon fick ju adrenalin intramuskulärt på plats innan vi hoppade in i ambulansen så under resans gång blev hon piggare men fortfarande i chock och tungandad. När vi kom in på akuten ville läkaren att hon skulle stanna minst 4 timmar eller max 1 dygn. Efter 1½ timme hade vi redan tröttnat och Bella mådde så pass bra så då pratade vi till oss att få åka hem och det fick vi till slut. Älsklingen kom och hämtade oss sen brassade vi hem och grillade grillspett! :D 

Efter vi käkat åkte älsklingen till Micke och kollade på film medan jag och Bella körde all in ;b Blev jävligt flla -askul! Vi spelade olika kortspel, jag har aldrig, kareoke och sen kollade vi naturligtvis på ESC! Fy fan vad underbart bra Loreen var, jag skrek av lycka för varje poäng hon fick. Känns fortfarande som en dröm att hon vunnit, Sverige mitt älskade land har vunnit - sååå underbart! :D Vid kl 2.30 inatt kom grannen Marina över på en kaffe, haha. Så satt vi och surrade i kanske en timme :) Sen gick hon hem till sig, Bella gick hem till Anders och jag hoppade ner i sängen med mina 3 älsklingar.

Var en konstig dag igår, som verkligen innehöll allt möjligt men i slutändan blev riktigt lyckad och rolig! :D Lägger in bilder sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback