No kitty

Hejsan!

Lite om gårdagen.

Stisse kom ju hit på kaffe, så satt vi ute allihopa + Sallie sen kom även Hjördis ut. Då vi skulle gå in föste jag in Hjördis sen stängde vi dörren, fattar inte hur blinda vi kunde vara som inte märkte att hon stack ut. För nån annan förklaring finns det inte .. Vi märkte inte ens då att hon var borta utan vi åkte iväg till Ks farmor och farfar och satt där ett bra tag, pratade och fikade. Sen skickade Annelie sms att hon och Thomas var påväg hem till oss för att träffa lilla Sallie. Väl hemma så frågade Annelie efter en stund vart Hjördis var och det var då vi insåg att hon var borta. Alltså flera timmar senare :/ Eftersom hon är innekatt och det längsta hon gått ute är till grannens altan så är jag säker på att hon ligger och gömmer sig nånstans .. Om hon inte är död. Kristoffer och Robban letade i morse och jag ska iväg nu snart och kika lite, känns så hopplöst! Hon måste hittas, vare sig hon lever eller inte. Den här ovissheten knäcker oss! Jag tycker så synd om min lilla surkatt, älskade, bästa Hjördis - kom hem! <3

Idag kom i alla fall Anna hit runt 13-tiden. Vi har spelat Xbox och lekt med Sallie :) Nyss så åkte Anna hem och jag ska bädda rent sängen och hänga lite tvätt tänkte jag. Sen ska jag ge mig ut! Över 1 dygn nu .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback