Kvällen!

Fick besök ikväll av min underbara vän Annelie. Hon kom med ett paket cigg åt mig eftersom jag inte kan lämna Sallie. Sen stannade hon och drack te så pratade vi en massa. Måste bara säga - vilken tjej, vilken vän! Så klok och duktig, gav mig ett par väl valda om mitt shoppingberoende och jag hoppas det gick in. Har ju lovat hela min familj och alla på jobbet att sluta shoppa, så jag måste! Väntar på 2 paket nu sen får det fan räcka! Jag har ju så sjukt med kläder, skor och parfymer så det inte ens får plats!

Anyway, efter att Annelie åkt somnade Sallie och då passar jag på att städa och tvätta :) Vilken fredagkväll va ;) But, I like it so! Snart klar, sen BB!

Tack för allt Annelie, tack för att du är den helt fantastiska person du är <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för din fina ord :) <3

2012-05-18 @ 21:48:49
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback