Friday!

Hejsan!

Idag är det fredag och i vanlig ordning regnar det :/ Vill ha mulet eller sol så jag kan ut och springa!! Jävla tröttväder ..

Idag var jag in till NT och fixade böcker, men ska byta körskola redan nu. Så är det :) Annars idag har vi inte gjort så mycket. Sallie var ute och lekte med grannhunden Dolly en sväng och blev helt färdig efter det. Sen kom Budda med 2 st rådjursklövar till Sallie som hon genast hoppade på, blir nog en bra jakthund av henne ;) Men hon fick bara smaka lite! Just nu vilar hon på min axel, jag ska strax börja städa lite här hemma :) Blir väl att glo på hockey också! En bra fredag hos Hedman/Hamberg :)

Lär ju även säga, fast jag sagt det tusen gånger att jag har världens bästa pojkvän! Han förvånar mig gång på gång, vilken man! Dig ska jag ha tills den dag jag dör <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2353072/images/2012/pic_202159424.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback