Underbart!

Åh vad underbart att vara hemma igen! När jag kom ut från jobbet klev Kristoffer ur bilen direkt och gav mig värsta kramen och pussar! Sen hoppade jag in i bilen och det var en gaaanska glas Sallie som flög på mig! Fick miljoner pussar och hon gnällde som bara den, sen somnade hon i mitt knä <3 mammas bebis.

När vi kom hem så drack Robban en kopp kaffe med K och jag åt lite mat. Robban åkte hem och då dök vi ner i sängen och tokmyste framför "En gång i Phuket" :) Låg på min älskades arm och kunde typ inte sluta pussas, så underbart! Nu är vi nyduschade och ska ner i sängen igen, och sova .. snart ;)

Hoppas alla haft en bra Svenne-dag, grattis älskade Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback