Måndag!

Hejsan :)

Skönt att det är måndag och vardagen är igång som vanligt igen. Idag har jag jobbat, fick lite mer jobb utöver mitt sommarschema också. Men ska inte ta på mig mer den här månaden för körkortet måste få ta sin tid det med :) Får ihop 93,75 timmar så det är bra ändå!

Idag efter jobbet hämtade älsklingen och bebis-Sallie mig också hade han beställt mat som vi åkte och käkade ute vid vattnet vid Medskog :) Supermysigt! Efter det åkte vi hem till min älskade svärmor och drack kaffe, Kristoffer jävlades med mig och hällde upp mitt kaffe i en äggkopp, haha! Jag och William satt och retades med varann som vanligt :b Sen bar det av hemmåt!

Nu ska jag städa och tvätta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback