Bullbak!

Hejsan!

Just nu är man i full gång till att baka bullar, för första gången ;) Haha! Har inte velat förut för det verkade så jävla invecklat, men än så länge går det bra. Degen är på jäsning men snart klar, och fyllningen är klar. var in till Marina och lånade en kavel eftersom jag tydligen slängt våran? Aja, jag skulle bjuda henne på bullar om jag lyckades annars skulle jag slå kaveln i skallen på mig själv, schyssta tips av grannarna ;p Haha!

Då jag var upp på Ica träffade jag Kristoffers farmor så vi pratade en stund. Hon är så gullig :) Då jag pratade med henne i telefon i fredags sa hon, "Vi tycker så himla mycket om dig Towe, det ska du veta. Dig går det att prata med. Kan vi inte åka till Valbo en dag och kika lite?" Hihi gobit! Då bullarna är klara ska jag dra igång en jävla massa kaffe och plugga körkortsteori! Satan i gatan vad mycket det är -.- uh. Sen blir det en prommis med bebis Sallie :) Bilder på bullarna kommer sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback