Tröttis!

Hej!

Igår var jag, Stisse och Kristoffer ut med Sallie i skogen på kvällen. Såg inga djur då för det var för tidigt sen ville jag åka hem till K för jag höll på att bli ihjälbiten av mygg, räcker redan med dom jag har - till exempel 1 under tån?!

När jag kom hem dit så kunde jag som vanligt inte låta bli att börja tvätta och städa, så nu är det rent nån dag till. Killar är fan kassa på att hålla rent alltså, euh. Sen då dom kom hem, lyckliga över att lilla Sallie fått driv på älg och rådjur åt vi mat (typ 23.30 på kvällen, haha) Efter det lite jordgubbar, sen åkte Stisse och vi kröp ner i sängen. Pratade och lite annat, somnade väl runt klockan 1.

I morse gick jag upp 05.30, gjorde kaffe och så. Sen väckte jag sömntutorna. Fick sen skjuts till jobbet. Skulle jobbat 7-16 men vi var 3 stycken på eftermiddagen så då gick jag hem kl 14. Var så sjukt jävla trött alltså! Har sovit typ 4-5 timmar per natt de senaste 2 veckorna så nu sa kroppen ifrån. Somnade klockan 15 och vaknade runt kl 18, trött såklart. Har väl börjat vakna till liv nu och gör lite mat :) Sen får vi se vad jag hittar på!

Om ni undrar varför jag aldrig lägger upp bilder längre är det för att det är så drygt att lägga in från iPhone till datorn, och min blogg-app har fuckat ur totally .. Kika på Instagram istället: towehamberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback