Härlig dag!

Hej!

Idag var jag och Anna ner på stan med Sallie. Anna köpte brillor och en varsin Mc Flurry till oss, jag fick min absoluta favoritglass - Marängsviss! Mums :) Sen gick vi upp på söder, hon posta paket också gick vi till hennes pappa för att hämta cykeln innan vi drog vidare mot Boulongern där vi spelade minigolf :) Var askul! Då vi var klara gick vi till Konsum och köpte mat till kvällen och nu kollar vi på film :) 

Igår så såg jag hjärtat på FaceTime, var så kul att se han igen! <3 Visade både det ena och det andra ;) Haha! Inte många dagar tills vi får ses nu - underbart! <3 Längtar efter han så jag kan döööö, Sallie med! Hon tappade sin 3:e tand idag förresten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback