Bakis!

Hejsan!

Ja nu sitter man bakis som ett svin hemma hos Anna i Gävle :) Äntligen får vi umgås lite!! Ska sova här i natt :) Vi har redan skrattat ihjäl oss tusen gånger.

Marknaden var väldigt rolig, fredagen var dock inte kul för jag hade inte ätit så jag fick blodsockerfall och gick hem. Lördagen så åt jag mat med syrran, Peter, Mamma och Rolf sen cyklade jag till jobbet och jobbade 14-21.15. Efter jobbet skynda jag mig hem, duschade, fixade mig och svepte sen gick vi fram på byn. Jag åkte Twister med Peter sen drog vi och Linnea fram på öltältet och var där tills dom stängde, jag dansade och träffade massa gamla vänner - superkul! :D Idag vaknade jag kl 07.30 (började 7 på jobbet) så då fick man lite bråttom ;) Slutade klockan 16 sen åkte jag hem, duschade och tog tåget till Anna. Nu ska vi käka sen ha massa kul som bara vi kan :D Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback