Måndag

Hejs.

Nu har det inte blivit skrivet på 1 vecka igen. Har ju fullt upp jämt jämt så man hinner ju fan inte. I veckan har det mest varit jobb och så. I torsdags så åkte jag, Kristoffer och Stisse på hockey på Läkerol, Brynäs-Modo och Brynäs vann ;) Sen åkte jag, Jimmy och älsklingen till min lägenhet i Gävle och städade ur den. Towe blev lite fuller (a) Mådde piss på fredagmorgon kan jag säga .. Åkte in till Gävle och fixade frillan (bild kommer) och shoppade en massa, askewl. På kvällen åkte vi till Kristoffer farmor och farfar och prata lite. 

Lördagen så jobbade baby och på kvällen drog vi in till Sandviken för att käka och dricka lite med några från hans lag. Var askul! :) Igår så jobbade jag 7-13 sen var jag med Kristoffer, Erik och Johannes. Dom åkte skridskor och jag satt i bilen och kollade på Oth ;) haha. 

Nyss har jag städat av lite och tvättat. Har ju köpt lite nytt till lägenheten och mer ska det bli, i morgon hoppas jag. Så lägger in nya bilder då allt är klart :) Snart är det jobbdags också, 16-21 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback