Lördag

Hejs.

Nu var det ett tag sen jag skrev igen :/ Sorry! 

I onsdagskväll kom Annelie och hälsade på en sväng, superkul! Saknar henne så mycket, får ta en vinkväll nån kväll gumman. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och skrattade som vanligt. Jobbade både i torsdags och igår, skönt att få in lite timmar :) Ska jobba tis, ons och tors med nästa vecka så jag kommer få ihop 100,25 timmar vilket är acceptabelt. 

Igår slutade jag kl 16 och då fick jag skjuts hem av Mamma och Rolf eftersom älsklingen jobbade natt. Dom tyckte också att vi bodde fint :) Hade tänkt mig ett Oth-maraton men glömde ju såklart datorn i deras bil -.- och det var bara skit på tvn så jag somnade istället, haha. Har ju åkt på en ny förkylning också så det kan ju visserligen vara bra att få massa sömn. Kristoffer kom hem typ 08.30 i morse och så somnade jag om, värre för han den stackarn som inte kunde sova. Vi gick upp efter 10 och kikade på film, sen dusch och fixa sig innan vi åkte till Hofors. 

Dit åkte vi för att fira min älskade Mormor som fyller 77 år idag, lillmormor. Syrran, Peter, Ella, Mamma och Rolf var också där :) Vi skrattade så vi fick ont i magen, min släkt har inga hämningar så det kommer till skämt ;b haha, så snuskigt som det bara går. Morfar sjöng en fulingsång också så vi höll väl på att dö ungefär. Fick supergod mat och fika sen åkte vi hem för att se hockey, Brynäs förlorade tyvärr :/ 

Ah, nu blev det en liten uppdatering i alla fall. Dags för mys-mode on!

Kommentarer
Postat av: PendyAnna

mig då :'( hihiih. <3

2012-01-21 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback