Ledig vecka

Hejsan!

Den här veckan har jag tagit ledigt för att vara hemma och ta hand om Kristoffer, som är sjuk :( Ingen förkylning precis, ganska mycket värre. Dom som bör veta vet. Ska i alla fall se till att han vilar fullt ut och än så länge sover gobiten, här ska inga väckarklockor ringa inte. Han ska vakna då han är utvilad helt enkelt, varje dag, minst 1 vecka sen får vi se.

Jag själv sitter med en mycket sen frukost, 1 glas C-vitaminbrus och 1 äpple, sen lite kaffe på det :) Ska dra hem lite filmer och leta adresser till släktingar och så och skicka lite försenade flyttkort (a) Senare blir det nog att greja lite med tvätt och kanske baka något? Nåja, jag håller mig sysselsatt ;)

morgonfrilla har guld i mun, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback