Kär & galen

Hejsan!

Såg att det blev dubbla inlägg igår, men skitsamma ;p 


Idag råkade vi vakna kl 11.30 (!) gaaalet .. Fattar inte hur jag kan vara så jävla trött nu för tiden. Kan kanske bero på att man varit vaken mellan 1-4 på nätterna i typ 3 veckors tid? Idag efter jag käkat så somnade jag av på soffan i 2,5 timmar, höhöhöhö. 

Annars idag blev det en sväng till Valbo sen Gävle och sa hej till Anna och Fredrik. Fick kramen av Freddy och det var såå kul att se han igen, kung! Pussad även på deras lilla mopsvalp Trey, sööötbiten! I morgon får jag besök av dom, längtar!! 

Nu har jag Marlene på besök så ska dricka kaffe, röka och prata lite med henne :) tjingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback