Migrän

Hej.

I natt gick älsklingen upp kl 3 med Christian för att det var bockpremiär :) Jag vaknade också och hade lite svårt att somna om men det gick. Runt lunchtid kom Ks jobbarkompisar hit en sväng. Solade på studsmattan och jag åkte på jordens huvudvärk :/ Jag och baby åkte till farmor och farfar på eftermiddagen och fikade men min huvudvärk blev sämre och Kristoffer såg på mig att jag inte mådde bra så då åkte vi hem. Väl hemma dök jag i säng och började tokgråta, trodde skallen skulle sprängas och mådde så jävla illa. Älsklingen öppnade alla fönster, drog igång fläkten och gav mig Alvedon sen sov jag ett par timmar och nu är det lite bättre men jag mår fortfarande inte bra :/ Helt säker på att jag har fått mitt första migränanfall :( Ligger och vilar på soffan nu och kollar på "Skilda världar".

Trackback