Lenas trafikskola

Hejsan!

Ja idag är man ju som sagt ledig :) Madde kom hit efter 10 nån gång. Vid 12-tiden åkte vi 3 till Donken och smällde i oss käk. Sen gick jag och Kristoffer in på Willys och storhandlade. Kom ut 5 kassar rikare och 1300 kr fattigare :) Efter det blev det en cigg innan dom släppte av mig vid trafikskolan. Sjuuukt nervös var jag! Fick en toppen körlärare som heter Patrik och jag höll då på att skratta ihjäl mig åt han! Det gick riktigt bra för att vara första gången och han kände sig så lugn så han kunde sitta och dricka kaffe ;) Haha! Fick motorstopp ca 6 gånger men det var på slutet på hjärnan var i uppror. Han tyckte i alla fall att jag var duktig eftersom jag inte kört på 4 år och då bara på en parkering runt runt. Ska dit på onsdag igen, längtar redan! :D Nu håller jag på och städar medan som två kollar på film, massa tvätt är i maskinen också :) Keeeewl tycker jag! Ska till Ockelbo ikväll och hämta massa post också. Uäh, att det alltid ska göras en massa då man är ledig! Men tur är väl det, annars dör man väl av tristess i den här hålan. Nej, nu ropar dammsugaren och skurmoppen ;b

Trackback