End of story

Ja, idag tog kärlekssagan (?) slut. Mitt och bara mitt beslut, bara så ni vet. Jag är en naiv person som tror det bästa om människor men vissa överträffar mig verkligen. Blir bäst såhär! Flyttlasset, dvs kläder, 2 katter och min tv beger sig till Gävle i morgon nån gång. Ska bli inneboende hos min älskade Anna <3 Och nej, jag är ingen hjärtlös person som tar det här med en klackspark - men att gråta ger heller ingenting och ingen blir gladare av det. Det som kommer gälla för mig nu är mitt jobb och mig själv, sådeså! Vill tacka världens bästa Anna Halling och Madeleine Lindh Stjärnström som funnits för mig, mina helt fantastiska kollegor som sett hur jag mått och tagit sig tid att prata och ge råd, sen självklart min familj som står ut med mitt velande i vått och torrt - utan er hade jag inte stått på mina ben. Jag älskar er alla, ni är guld värda <3

Trackback