Dålig uppdatering

Hejsan!

Känner att jag uppdaterat lite dåligt :/ Igår jobbade jag i alla fall mitt sista pass på sommarschemat, 16.00-21.00. Men jag har fått mer jobb nästan hela veckan, så det kommer rulla på som vanligt :) Efter jobbet kom Jimmy och älsklingen och hämtade mig så åkte vi hem hit en snabbis så jag fick duscha av mig. Sen drog jag och K till stugan, blev lite dricka och prat med några i jaktlaget, riktigt trevligt! Vid tolv gick vi upp till våran stuga och hade det lite mys ;) sen blev det sova eftersom K skulle upp och jaga kl 4! Jag sov till 10 typ, då gick jag ut med Sallie så följde vi med Marielle och plockade lite svamp med alla andra hundar. Jag var sjukt trött så jag la mig en sväng innan K kom tillbaka, tog en cigg och la mig igen, haha! Nu har hjärtat nyss duschat och jag fixat kaffe men nu ska jag fan också in i duschen! Ikväll ska vi ha tacoskväll i stugan, blir ett gäng - superkul! :D Skriver mer i morgon, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback