Blir nog en grym helg

Hej!

I morse var det sjukt segt att kliva upp - vi låg ju såå skönt :) Men till slut så knatade man upp, tog en dusch och fixade kaffe. Sallie fick jobbet att väcka Kristoffer idag, duktig var hon också. Gnällde på som fan så efter ett tag var även han vaken ;b Sen blev det jobb 7.00-13.00, gick hem och på vägen möttes jag av en springande Ella som blev superglad att träffa Moster Towe, Mamma kom efter också. Väl hemma tog jag en dusch, fixade mig lite sen kom Rolf så då åkte vi alla till Rävbacken för att träffa min nya hyresvärd. Får flytta in senast 1:a december, waaah jag som trodde det skulle bli tidigare. Men man kommer väl spendera en del tid i Järbo också så det är nog lugnt. Ska få helrustat, helt nytt kök, badrum osv. Ska även på en ny trapp, uteplats och tak. Asbra! Då vi var påväg därifrån så ringde Kristoffer, dom var i Ockelbo så han ville säga hej och ge mig 3 pussar - aw. Nu sitter jag ute på balkongen, röker och dricker kaffe. 

Ska snart packa en väska för ikväll efter jobbet (ska jobba 16-21 strax) så kommer Alexandra, Kristoffer kusin, och hämtar mig så ska vi åka upp till hans jaktstuga och ha lite trevligt där. Vinet följer naturligtvis med ;) Så sover vi över där också, myspys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback