Städdag!

Hejsan!

Idag är det dags att städa igen ;b Haha undra vad jag lider av egentligen, bara jag och Hanna J i hela världen som städar med glädje? :D Kristoffer sa det här om dagen att han aldrig varit med om en tjej som städar med ett leende på läpparna :b Haha! Lär ju säga att det hör till ett av mina intressen, jag blir som Hanna J sa: "tillfredställd då jag ser att det blir rent" ;D

Kommer väl ta sin tid som vanligt och i övrigt har jag inga planer på denna dag. Väntar ett viktigt samtal, måste bli ett slut på det här och förhoppningsvis kan den här personen hjälpa oss :) 

Dagen so far har bestått av sängmys sen älski kom hem. Bara legat och slappat i sängen framför "Tre Kronor" :) Sen gjorde jag i ordning mysfrukost på sängen åt min älskade, ägg och så. Det är han värd! Finns ingen människa som är så underbar som min älskade Kristoffer Hedman, ibland måste jag nypa mig själv i armen för att inte tro att jag drömmer - tänk att han är min. Tänk att vi har det så jävla bra och kompletterar varandra såå bra! Kärlek vid första ögonkastet utan tvekan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback