Tisdag

Good morning!

Sitter och njuter vid nydatorn, börjar känna mig bekväm med den nu :) Alltid knepigt i början, men det kommer till slut. Har lagt över alla miljoner bilder jag hade på den förra datorn och igår började jag lägga över filmer, det tar lite längre tid dock. Vet inte vad jag ska göra med den sen, kasta den åt helvete bara? Eller finns det nå ställe där man kastar datorer kanske? Skitsamma, inte aktuellt riktigt än i alla fall.

Äter bästa frullen nu, som jag helt glömt bort tills för 1 vecka sen. Verum Blåbärsfil och havrefras, mumsi! Dock håller man sig inte lika mätt som på gröt, men det går i alla fall :) Thanks to the pills! Nu ska jag till joppppet, hihi.

VILL JU SJÄLVKLART OCKSÅ PASSA PÅ ATT GRATULERA MIN UNDERBARA OCH HELT FANTASTISKA STORASYSTER JONNA PÅ HENNES 25-ÅRSDAG! GRATTIS ÄLSKADE DU, HA EN TOPPENDAG!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gärna berätta mer om det händer något med vikten och om tabletterna fungerar? äter du dom fortfarande?

2011-09-06 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback