Tisdag = att-göra-dag

Hejsan.

Igår var jag och jobbade i Ockelbo på mitt gamla jobb. Har ju inte varit där på ca 1 år så hade intro igår och ska ha det i morgon med. Gick i alla fall superbra, hade så goa jobbarkompisar. Dock märks det att man är lite ringrostig, men det kommer väl snart. Slutade kring kl 21 och då fick jag skjuts hem av Lina som jag jobbade med eftersom hon ändå bor mitt emot Mamma. När ja kom hem dit så hade Mamma gjort te och macka, goobit <3 Sen satte vi oss och kollade på en film, hon tvignade mig för det är en film jag verkligen inte har velat se - "Hur många lingon finns det i världen". Men den var rätt kul :) Klockan 22.29 gick tåget hem mot Gävle, var framme 22.51 och då satte jag mig på cykeln och cyklade hem i spöregn, haha. Väl hemma tog jag en dusch sen kollade jag på Prison Break tills jag somnade.

Klev upp strax efter kl 9 i morse. Sen dess har jag ätit frukost och städat. Är dock inte klar än, har bara plockat ihop, dammsugit och städat badrummet. Sen ska jag diska och skura golv med :) Efter det är klart ska jag sätta mig ner och fightas med matteboken från helvetet. Har ju prov på torsdag och även om jag misstänker att jag inte kommer klara det ska jag fan försöka i alla fall! Pernilla som jag går i samma klass med ringde för en stund sen och peppade mig och sa att jag får ringa då jag vill ha hjälp, gobit :) Ah, sist men inte minst så ska jag stryka innan det är sovdags. Ska upp kl 5 i morgon, yey! Tåget till Ockelbo går 06.05 sååååatte .. 

Bilder från i lördags kommer, om min kära syster behagar skicka dom nån jävla gång! :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback