Ockelbo-tripp

Hejs.

I morse klev jag upp kl 8, huuur trött som helst! Och jag frös dessutom :( Så in i duschen med mig, nyss har jag haft på lite smink. Kändes som att jag skulle svimma ett tag :s Jag lider nog verkligen av sömnbrist nu .. För nej, jag sov knappt nå i natt heller. La mig kl 1 för att försöka sova, men klockan blev 03.50. Det var sista gången jag kollade på klockan. Sen vaknade jag kl 5, så då gick jag upp och drack vatten .. 

Jaja, anledningen till att jag är uppe tidigare än vanligt är för att ja ska ta 10.10-tåget till Ockelbo. Mamma ska hjälpa mig med min Social Omsorg. Vårdbiten kan ju jag, men det är så jävla knepiga ord, formuleringar och meningsuppbyggnader som jag inte fattar ett skit av. Så det får bli Mammas uppgift :) Men åker hem 15.26 igen för jag ska ju på matte kl 18. 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback