Kvällsinlägg

Hej.

Idag har det varit en bra dag. Jag har haft nått att göra hela tiden vilket jag gillar, hihi. När ja kom hem från jobbet gjorde jag lite mat sen diskade jag och städade ihop lite. Senare på kvällen tog jag en powerwalk på 40 min, suuuperskönt! Älskar luften ute nu, den går att andas till skillnad för hur det var för ett par veckor sen. Väl hemma tog jag en dusch och peelade mig.

Nyss har jag sett 2 avsnitt av Prison Break :D Har lånat hela boxen av mami som hon fick av mig i julklapp, hihi. Tänkte lägga mig i sängen nu och försöka sova. Jobb i morgon igen!

Svar till anonym: Ja, dom är grymt bra - om man håller sig till vanlig kost, mindre portioner, mindre onyttigt och en jävla massa träning :) Dom innehåller ju synefrin så. Köp vettja! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Kaloriunderskott måste man ligga på för att kunna gå ner i vikt. Helt sjukt enkelt egentligen, om man bara kör på. Nej jag har mina tabletter. Måste käka upp dom först. Men sen struntar jag i fettförbränningstabletter tror jag. Man går ju ändå ner i vikt utan dom. Men ja nej kör hårt nu ;)

2011-09-07 @ 08:00:51
URL: http://nvikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback