Hann inte blogga igår

Hejsan.

Det enda inlägget som gjordes igår var bilden på mitt hår som ni kanske märkte. Dagen igår började inge bra alls, jag var helt säker på att tåget brukar gå kl 06.10, så 05.55 cyklade jag hemifrån. Tur är det att jag alltid cyklar snabbt för kl 06.00 var jag nere och ser då att tåget går 06.05!! Snabbt som fan klev jag av cykeln och skulle låsa den, då tappar ja nycklarna (såklart) och jag tycker att dom flyger iväg. Letar i kanske 3 minuter sen ser ja att dom fastnat under sadeln? Skyndade mig att låsa, men eftersom jag var sååå jävla stressad så låste jag bara i bakhjulet. Låser ju alltid fast cykeln i nå stängsel eller så för att ingen ska kunna bära med sig den, men tänkte inte alls. Som tur är åkte Anna ner på kvällen och köpte ett till lås som hon låste fast den riktigt med - tack!

Väl framme i Ockelbo traskade jag till jobbet :) Sen var ju liksom allt bra. Jobbade 7.00-13.00 på Grön sida, sen gick jag hem och sov en stund. Klockan 15.00 väckte Mamma mig, då åt jag middag sen gick jag till jobbet och var på Annexet (demensen) kl 16.00-21.00, så jag gjorde ett 11 timmarspass igår. Såå trött i fötterna när jag kom hem, haha shit. Fikade kvällis med Mamma, Rolf och Sessan, myste supermycket med Sessan också. Gohunden <3 Sen tog jag ett bad, kikade lite på Prison Break och somnade. 

Nu blir det att sparka igång denna dag, för den blir inte lugnare! Update senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback