Fixa

Hejsan.

I morse var jag rätt seg då jag vaknade, var väl vinflaskans fel? Hihi. Upp kom jag i alla fall, tog en dusch och snyggade till mig lite sen cyklade jag ner på stan och mötte upp Emelie, hennes bror Johan, syster Julia, Mamma Maria och dotter Isabella :) Jag, Emelie och Johan intog systemet på dirr. Sen gick jag och Emelie och käkade och pratade om allt, så jävla skönt att få ventilera allt man sitter och trycker på!! Sen blev det lite spring i olika affärer och jag som inte borde handla har som vanligt ingen självdiciplin. Okej att det inte var nå mycket jag köpte but still (a)

Nu är jag hemma i alla fall, huuur trött som helst :o Ska lägga mig och vila 30 min tror jag sen börja städa för ikväll blir det förfest hemma hos mig ;b yeyeyeye. Kommer bli kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback