25-årsfest!

Hejsan.

Igår runt klockan 17 så packade vi in bilen med grejer sen åkte vi alla, syrran, jag, Peter, mormor, morfar, mamma och Rolf, till lokalen som vi skulle vara i. Så började vi greja i ordning allting, jag och mamma gjorde sallad och sen hjälpte hon syrran med förrätten. Fick toast med 2 olika röror på, till varmrätt blev det stek, hemlagad potatisgratäng, såser och sallad, till efterrätt vit chokladkladdkaka. Den hann jag dock aldrig smaka på :s Festen var i alla fall rolig och Jonna var sååå fin :) Ah också kom ju allt folk förutom oss då, askewl!

På natten drog jag, Emelie, Håkan och Niklas in till stan för att tampas med vakter, den ena värre än den andra. Först kom vi inte in för att jag inte hade leg, sen var Niklas tydligen för full (vilket han absolut inte var :b), sen fick inte Håkan hänga in väskan. Hahaha, alla krogar i Hudik suger ju balle, eller vakterna i alla fall. Sen så blev jag återigen nekad av en vakt, då gick vi iväg nån minut och sen tillbaka och då sa det dumma fanskapet "välkommen in", hahahaha! Det sög där inne i alla fall så vi drog till Möljen där Håkan och Emelie köpte mat, sen kom taxin och precis då vi hoppar in kommer en jävla hagga och ska försöka sno taxin, blir skitsur då hon inte får den och smäller igen dörren, haha! Jisses .. Nöjd med helgen i alla fall :) 

Idag har man varit handlingsförlamad tror jag .. Vaknade nån gång i morse hos Emelie, gick upp och drack juice och mjök sen la jag mig igen. Vid typ 11.30 gjorde Emelie frukost åt oss alla sen duschade vi. Och efter det satt vi mest och sölade. Drog till Frasses och käkade sen drog Emelie, Håkan och lilla Bella till Östervåla medan jag och Niklas åkte ut till Saltvik för att hömta mina saker, sen åkte vi till Gävle för att släppa av mig och sen åkte han hem till sig :) Nu sitter jag och är hungrig och trött. Ska kolla på Prison Break och bara myyysa! Blev inga bilder tagna av mig tyvärr men ska be syrran skicka alla :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback