Naajs helg!

Hejsans.

Uh så skönt med helg :) Igår jobbade jag ju 16-21 sen var jag hemma hos Mamma till tåget gick. Väl framme i Gävle så spöregnade det då jag skulle cykla hem, såklart. Upp i lägenheten och en snabbis och pussa ihjäl Hjördis, fylla på mat och tömma lådan sen cyklade jag hem till Anna. Där väntade nya SIMS 3-spelet på mig, "Djurliv" woho ;D Så vi satt uppe till 02.30 och spelade, hihi. Blir väl en sväng till idag också gissar ja ^^

Sen måste jag hem och städa för i morgon får jag finbesök av gohjärtat! Så åker till Ockelbo ikväll igen och äter mumsmiddag med Mamma och Rolf. Sen jobb 7-14 i morgon också åker jag och finast hem till mig :) Det blir rätt awesome! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback