Jobb jobb jobb

Hejs.

Ja idag har man jobbat :) 7.00-13.00. I morgon och på torsdag ska jag jobba 7.00-16.00. Gör nästan 100 timmar den här månaden så det är ju bra! Blir nog en fin lön i November, med massa OB och semesterersättning också :) Efter jobbet så gick jag och solade, skönt som fan! Sen traskade jag hem och skulle plugga .. Har väl gått sådär :/ Men måste fan skärpa till mig. Ska in med ett arbete på fredag så. Det är ju precis det jag jobbar med men det är svårt att formulera sig. Men det löser sig nog :)

Klockan 19.00 ska jag och Mamma åka och kolla på en lägenhet här i Ockelbo. Jag ska nog förmodligen flytta hit :) 99% säker, egentligen vet jag inte vad som skulle få mig att tacka nej till lägenheten, men jag väntar med att säga besked tills jag kollat i alla fall. Uppdaterar då jag varit där! Efter vi kikat ska jag hem till mitt gohjärta som är så underbar så jag blir galen :) Åh vad jag tycker om honom - hjärta dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback