Härlig dag

Hejsss.

Har kommit hem från gymmet med Anna för en stund sen, sååå skönt! Har ju fan inte varit där på 1 vecka :( Ska dit i morgon med och köra ett tuffare pass än idag. Sen blir det ju Ockelbo hela helgen och det blir väl bara på lördagen jag lär hinna med nån slags träning. Tänkte gå/jobba 2,5:an som man alltid sprang på högstadiet, hihi. Men det är på lördag det, nu är det bara onsdag än så länge.

Jag har lite annat att göra resten av dagen. Nu snart ska jag duscha och lite senare blir det middag, tänkte äta kyckling och ris idag, yumis. Sen ska jag faktiskt stryka en jäävla massa också, det måste göras. Men om jag ska vara ärlig fattar jag inte hur jag ska få plats med alla kläder ;s Haha. Aja, löser väl sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback