Pluggar ...

Hej.

Sitter nu med penna, bok, papper och noll inspiration för att plugga - but I gotta! Det är 13:e kursveckan av 15 men nu är det slutspurten liksom. Ska göra ett studiebesök på en verksamhet där bemötade och förhållningssätt till människan är i fokus, och vart är då bättre än mitt jobb? Så där ska jag ha mitt studiebesök i samband med att jag jobbar. Jag själv vet ju hur allt är men ska även rådfråga mina kollegor för att få andras syn också. Sen ska jag skriva en rapport om detta och den är inte lätt att skriva kan jag lova .. Ah, MASSOR att göra med andra ord. Idag ska jag läsa igenom kapitlet ett par gånger och sen försöka komma på bra frågor. Sen är det jobbdags igen kl 16.00-21.00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback