Min 21-årsdag!

Hej!
Ja idag har man blivit 21 år då :) Började dagen med att vakna upp hos älsklingen, sen åkte jag hem till Gävle runt 11.30. Väl hemma åt jag lite lunch sen började jag städa. Anna kom efter ett tag och jag tog en dusch och snyggade till mig :) sen kom Syrran, älskade lilla Ella, Kajsa och strax därpå även Mormor och Morfar :) Vi fikade tårta, kakor och bullar som Mormor bakat. Blev även ett par koppar kaffe och glas julmust ;b
Senare kom Mamma, Rolf och Sessan :) och Peter. Dom fick fika och vi hade så trevligt. Alla åkte strax före kl 19 så då åkte jag med Mamma och Rolf till Obo igen. Gick hem till mitt hjärta en snabbis sen kikade jag film med Mamma, "Sex dagar och sju nätter", haha! Ligger i sängen nu och ska sova .. Så nöjd med min födelsedag, den bästa på länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback