Finkvällen!

Hejsans!

Härligt dag och kväll det varit :) Efter att jag och Anna kom hem från IKEA fick jag besök av Annelie strax efter att jag själv klivit innanför dörren. Sen kom dom som skulle kika på lägenheten och sen kom Ella :)

Då lägenhetstittarna kikat klart fick Annelie och Ella välja i ett hav av mina kläder vad dom ville ha. Jag har ju så galet mycket kläder så jag får inte plats med dom nånstans. Men nuså, tror det finns 4-5 plagg kvar? Så Annelie och Ella fick hem en varsin kasse med kläder, kul :) Efter ett tag åkte lilla Annelie hem och jag och Ella taggade för myskväll. Blev vin, lite svull, vattenpipa och film. Kollade på "10 orsaker att hata dig", hahahaha den är ju så kul! När den var slut så har vi typ kollat på olika youtube-klipp, och pratat hemlisar. Hon drog hem för en stund sen, toppenkväll i alla fall!

Nu ska jag greja lite här sen krypa ner i sängen och somna till en film med Hjördis. I morgon åker jag till världens bästa Kristoffer! <3

Bra jävla snygg vän man har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback