Var tog Towe vägen?

Hejs.

Har så mycket känslor inom mig som jag vill ska försvinna - hjälp mig. Nej, ingen kan hjälpa mig jag kan bara hjälpa mig själv. Jag vill bli den Towe jag var för 4-5 år sedan, kaxig och elak. Då kunde jag tackla såna här saker så mycket bättre - jag var ju ändå hur grym som helst så.. 

Jamenar, man tjänar ju ändå ingenting på att vara snäll och göra alla till freds. Jag har inte fått ut nånting av det faktiskt, förutom att bara bli sårad. Nej nu är det dags att tuffa till sig igen, även fast ingen gillade hur jag var förr så skiter jag i det. Får inte det jag vill ha genom att vara som jag är nu heller så. Man ska ju vara sig själv right? Och den riktiga Towe är elak rätt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback