Tiden går lite väl snabbt ibland

Tjingeling.

Soooo .. Denna dag är snart över och jag har haft något att göra sen jag klev upp tills .. nu? När jag vaknade hoppade jag över frukosten och tog 2 koppar kaffe i stället :) Sen satt jag lite vid datorn och sen hoppade jag in i duschen och efter det satte jag i gång att städa. Nu är det superrent här, hihi.

När jag hade städat så bytte jag om och cyklade iväg till gymmet. Cyklade snabbt som satan så jag blev varm och det fick bli min uppvärming, sen körde jag baksida lår, mycket mycket armar och mage. Avslutade med 15 minuter på orbitreken så jag var bra jävla svettig när jag cyklade hem igen - skööööönt! Blev ett sånt jävla bra pass :D Väl hemma så gjorde jag situps sen tog jag en till dusch och åt lite mat. Efter det skurade jag alla golv och nu var jag nyss till Konsum och handlade äpplen eftersom jag får besök i morgon och ska baka en äppelpaj :) Jenny, Anna och Johanna ska hit på lite kvällsfika - mysigt!

Justja, jag har fått hem 4 st kakeldekor som jag satte fast på kaklet i köket. Ska lägga upp bilder på hur det blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback