Skönt att vara hemma

Hej.

Åh vad det är skönt att vara hemma igen, det är alldeles lagom att åka fram och tillbaka till Hudik. Längre vill man inte stanna .. Usch och fy. Jag fattar inte att jag fixade att bo där i 1 år (!) Som för övrigt kändes som en evighet. Nu har jag bott i Gävle i exakt 7 månader idag och det har gått hur snabbt som helst. Tiden går fort då man har roligt? :) Bästa jag gjort, var att flytta hit.

Just nu så gör jag typ inget. Skulle behövt laga mat men jag är inge hungrig så då struntar jag i det :) Får göra en matlåda sen bara. I morgon ska jag jobba i Gävle, 07.30-17.00, blir bra det. 

Nej nu ska jag cykla till Konsum Daimkrysset och hämta ut kläder ;) Hoppas det är mycket som kommit, hihihi. Sen träffa min älskade vän Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback