Nu är alla jobbdagar satta

God morgon!

Äntligen är det bestämt hur jag ska jobba i sommar. Det blev lite struligt ett tag men nu är det som sagt löst. Börjar min jobbsommar i Hudiksvall och avslutar i Gävle :) Det enda som kommer bli jobbigt med att jobba i Hudiksvall är att jag får åka fram och tillbaka varje dag eftersom jag inte har någon sovplats. Men jag får jobba och sova enbart dessa dagar, det ska nog gå :) Såhär ser det ut;

Hudiksvall

7-10 juni
15-17 juni
23 juni
29 juni

Gävle

18 juli - 8 augusti (4 veckor)

Detta innbär även att jag kommer få mycket mer fritid än jag fick förra sommaren. Då jobbade jag 7-16, måndag till fredag HELA sommaren. Så då var man ju helt slut på helgerna, jag gjorde fan inget roligt alls i somras. Men den här sommaren ska det bli mycket roligt! Jag ska bland annat åka till Grönan med Anna (och nån mer kanske?), vi ska tillbringa ett par dagar i hennes lyxstuga i Sthlms skärgård, vi ska köra en roadtrip eftersom hon snart har sitt körkort. Åh vad kul vi ska ha! :D Kommer ju självklart umgås med familjen också, sooola hos mormor is the shit! Världens bästa baksida, fullt med blommor och det är såå mysigt där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback