Mys i Hofors

Hejsan.

I morse gick jag upp 7.30 och gjorde det jag gör varje morgon, åt gröt och drack kaffe. Sen tog jag mig en dusch och packade ner allt jag skulle ha med mig. Klockan 9.22 tog jag och Hjördan bussen ner på stan sen väntade vi på tåget som gick till Hofors 10.19. Vi var framme kl 11.00 och då mötte morfar oss :) Vi åkte ner på bruket och jag köpte kattsand till lillan. 

Sen så har vi ätit min favoritmat, stuvade makaroner och fläsk - jeeeeeeeeesus vad gott! Efter maten kom min kompis Daniel in och drack kaffe, satt och pratade typ 2 timmar. Trevligt :) Det är en av mina äldsta vänner och nu har vi inte setts på aslänge så vi hade mycket att prata om.

Nu ska jag vara med mormor igen, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback