Mitt i veckan

Hejsan.

Ja då är ännu en dag på denna vecka gjord. 

Började dagen med att gå upp kl 06.20, satte igång kaffet och fixade mig. Sen åt jag min havregrynsgröt och drack mitt kaffe samtidigt som jag kollade lite på One Tree Hill :) Mina mysmornar. När klockan var 07.20 cyklade jag ner till jobbet.

Det var en rätt lugn dag idag faktiskt. Så idag då patienter ringde och bokade tid så dubbelbokade vi hela morgonen (i morgon alltså) så vi har fullt upp, hehe :) Gillar att jobba då det är högt tryck. Tiden går snabbare och man blir inte lika trött.

Efter jobbet så cyklade jag till Fjärran och gymmade, var rätt mycket folk men jag blev nöjd med mitt pass. Då det var klart var det bara att trampa uppförsbacken till Hemköp, köpte mjölk, tomater och leverpastej. Sen hem och laga mat. Direkt då jag ätit cyklade jag iväg till Konsum Daimkrysset och hämtade ut 2 påsar från H&M. Det var bland annat mina vrålsnygga pumps, hoppas nån fest närmar sig så man kan flasha dom ;) Plus 2 linnen, 1 par harembyxor och en lång cardigan. Lägger upp bilder på kläderna sen :) 

Nu har jag nyss tagit mig en lång och skön dusch. Peelade mig, det var på tiden, hihi. Och nu har jag smörjt in kroppen så jag är len som en beby. Strax ska jag färga ögonbrynen och diska medans det sitter i sen blir det väl mera One Tree Hill skulle jag tro :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback