Min fredag

Tja.

Jag hade då helt fel att det skulle bli en seg eftermiddag på jobbet. Hade 6 st jourpatienter så tiden gick väldigt snabbt :) Gick hem kl 16.40 för då gick jourläkaren hem så. Cyklade snabbt som fan hem eftersom min tvättstuga började kl 16.00 (!). I med 2 maskiner sen cyklade jag till Willys och köpte tacos, sen till posten för att hämta ut mitt dusch-set. Som, hör och häpna, var i ett enda paket. Haha! Sen cyklade jag hem, dammsög och monterade upp duschen. Det tog 5 minuter nu då allt fanns med, så nu sitter den på plats. Blev asbra! Sen ner i tvättstugan, i med allt i torkis sen 1 maskin med mina nya mjukisbyxor och en maskin för mina nya svarta byxor. Vågade inte tvätta dom med min andra tvätt utifall det skulle färga. Haha, miljövänligt? Nopp. 

Då tvättstugan var klar så åt jag tacos och nu har jag nyss kommit ut från en 30 minuters dusch. Det var så megaskönt så jag aldrig ville kliva ur, men jag började se ut som ett russin. Haha närå, det blänkte om min släta, bruna, peelade, inoljade hud ;) Sitter i morgonrockis och tofflor nu. Ska diska tänkte jag sen packa eftersom jag åker till Hofors i morgon. Hjördis leker med en tennisboll, lillan.

Jag på jobbet i morse innan jag bytte om

Duschen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback