Lunchbloggande

Tjenis.

Just nu har jag lunch så då passar jag på att blogga lite :)

Tänkte skriva om gårdagen. Efter att jag kom hem så åkte jag till Konsum och hämtade ut kläder, sen mötte jag Anna så cyklade vi ner på stan. Först gick vi runt och kollade sen kilade vi upp på Wayne's och åt lite käk. Sen så gick vi in i diverse affärer och köpte allt jag la ut på bild igår. Efter vi var klara cyklade vi till Brunos och solade :) Och efter det så cyklade vi till Anna för att glo på film med Fredrik. Vi körde igång "Gnomeo & Juliet" och det var ju den sämsta jag sett. Vi såg typ 25 min sen stängde vi av skiten, den enda som egentligen vill se den var Fredrik och han somnade sååå .. Jag och Anna bläddra igenom roliga delar av "RIO" i stället och doooooog av skratt :'D Sen cyklade jag hem, hihi.

Nu är det jobbdags igen. Ska invänta jourpatienter .. Kommer nog bli en låång eftermiddag eftersom jag är lonely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback