Jag ska till frissan 31 maj

Hejsan.

Skrev i onsdags att jag ska till frissan den 31 maj och Elin gissade på att jag ska göra en hårförlängning. Det stämmer inte :) Jag har faktiskt fått en rätt bra längd på håret nu och tjockleken är tillbaka så då vill jag inte förstöra det med att slita sönder det med löshår. Men förstår att du gissade det eftersom jag gjort löshår ett ex antal gånger.

Jag och min frissa Ida har en idé om att klippa lugg, en lugg jag hade förut. Och lägga i en jävla massa ljusa slingor - kommer bli grymt! (Så länge kunde jag vara brunett) Haha .. Men att bli platina som jag var förut är inget jag planerat. Brukar kunna bli grymt snyggt då man slingar håret ett par gånger och får en unik ton på håret. Det lär visa sig :)

Här är ett par bilder på mitt hår åren 2006-2011







Att jag aldrig kan bestämma mig .. ;p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback