Helgen

Hejsan.

Tänkte skriva om hur helgen var innan jag ska sova.

I fredags så jobbade jag till klockan 17.00, var ensam på LAB från kl 15.00 och det gick bra. Hade lite jourpatienter så :) Sen cyklade jag hem och tog mig en dusch, drog hem till Anna och träffade finaste V. Sen åkte jag hem en stund och efter kl 22 så åkte jag ner på stan hem till Robban där V också var. Vi drog på Harrys och jag minns inte hur länge vi var där, men tills stängning i alla fall. Efter det så åkte vi ut till Strömsbro och festade till kl 5, då tog vi en taxi hem till mig och sen somnade vi kring kl 6. 

Då klockan var 08.30 väckte gobiten mig, sen drog vi till gymmet. Faktiskt första gången jag gymmat då jag varit bakis men det gick bra, haha. Sen hem och duscha och sen började vi dricka igen. Kvällen spenderade vi hemma hos Anna och Fredrik. Tror vi drog hem runt kl 22, myste och somnade.

I morse vaknade jag 08.40, då körde jag igång "Baksmällan" och låg och garvade tills V vaknade. Sen duschade jag också cyklade vi hem till Anna och Fredrik. Sen har vi mest myst och sovit idag, haha. Alla var helt slut, Fredriks pappa och bror var också där :) 

Det har varit en bra helg, har fått bort alla frågetecken och ja - allt känns bra. Nu ska jag kolla på lite One Tree Hill innan jag ska sova. Jobb i morgon (i Hudik) så jag är hemma hos syrran nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback